onsdag 22. juli 2009

to blogginnlegg

Dagen i dag:

I dag har jeg bada i bassenget, og Elisabeth, Anita, Kenneth, Aleksander, Christian, Knut, Robin og Martin dro hjem, og nå skal jeg på nettverkslang! Og etterpå kommer Morten og Marianne, det blir nok koselig :P


Shopping!

I går var vi i Lidköping og shoppa :P Elisabeth, Anita, mamma, Mathilde og jeg. Der kjøpte jeg litt av hvert.. Når vi hadde vært der i noen timer, dro vi hjem. Og så kjørte vi gokart i full fart! Mathilde kom på første plass, og jeg på andre. Og så kom alle de andre under xD. Og vi hadde middagsgjeste og det var: Ove, Camilla, Julia, Oscar, Malle og Karola. Og vi spiste reker, men de som ikke liker det fikk pølser og mini pizzaer. Etter det så vi på filmen Aquamarine og spiste potetgull. Nam, nam..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar