fredag 31. juli 2009

:D

Victoria ankommer!

På mandag var vi i Mariestad og shoppa.. ikke så veldig mye, men jeg ble fornøyd! Og vi bada, og på kvelden kom Victoria og Lise og vi pakka klær til å gå mote.







Dette kjøpte jeg:
























































Mote!

Tirsdag 28. juli, når vi våkna, spiste vi frokost, etter det gikk vi mote! Da tok vi masse bilder. Etter det bada vi og kjørte gokart. Og vi skal spise fisk til middag, det liker ikke jeg så jeg får mini pizza :P

Torsdag 30. juli.
var vi i Skara sommerland! Det var dritgøy, men vått. Det pøsa ned! Men, men hva har jeg og klage over? Jeg vant en liten melkesjokolade og en mellom i en sånn bod. :D + at vi kjørte karuseller.!

I dag dro Victoria, Stine og Lise. Så nå er vi her aleine.. Jeg kjeder nesten rompa av meg, så nå har jeg begynt å lese en bok, stemmer i stormen, den er ganske spennende.. Etterpå skal vi til Ove og spise taco..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar