søndag 1. november 2009

Bowling!


I helga har jeg sovet hos Sarah. Og i går måtte vi jo selvfølgelig på 3 år for meg gå halloween, for gøy! ;P det var Silje, Sarah og meg ;P. Vi fikk masse godis!! :D. Nedi gata her bor det en engelsk mann, som har misforstått halloween, jeg fikk veldig vondt av han da, for han ba oss om å komme inn!! Og på bordet hans sto det potetgull, popcorn og masse godteri, han ville at vi skulle sette oss ned, og vi ville ikke det.. Så vi tok en ting, så sier Sarah " but we must go now", så gikk vi ut. Vi gikk bort til Stine, og der var Gabrielle, vi spurte om de ville gå med oss, og det ville de :P


I dag på morran spiste vi GODIS!! NAMS :) Etter det ringte Gabrielle og lurte på om vi ville bli med på bowling, og hvorfor ikke ? S vi ble kjørt opp klokka 15:15. Der oppe venta Stine, Gabrielle og Espen. Det var bare Sarah, Stine og jeg som bowla da ;P. Og JEG vant, YIHOO!! Etter det splasha vi på en pizza! NAM. Så GIKK vi hjem! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar