lørdag 17. oktober 2009

LT mot HALSEN G96!

I dag var Stine, Randi, Gabrielle, Victoria, Jeanine, Astrid, Else, Jonas, Magnus og jeg å så på håndballkamp Larvik Turn mot Halsen. Jeg var usikker på hvem jeg skulle heie på, siden jeg kjenner noen på begge laga,, så det var bra at det ble uavgjort 10-10. Etter det dro jeg til Gabrielle for¨jeg og Victoria sover hos hun i natt. HAHA vi har hatt det så gøy!! Jeg lover ass.. Først satt vi litt på PC-ene våres, og klokka 21.30 eller no laga vi taco :P




Bono!! Hunden til Gabrielle! sikleterompehullgodtegnom munn!! MEN UTROLIG SKJØNN! ;D bortett fra at han spiste opp maten min...
Hehe, jeg var ferdig da ;P Gabrielle klikker for at vi disser hunden hennes for at han sikler, BUHU xP Neida Gabrielle. ;D HAHAHAHAHAHAHAH jeg ler av Gabrielle!! :P



GODIS er tingen!! ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar