torsdag 6. august 2009

Bowlig & Squash med Kine

I dag når jeg stod opp spiste jeg frokost og så på H2O, hehe. Etter det gikk jeg ned på skolen eller på mesterfjellet da, og Sarah møtte meg på veien, for hu ville ikke gå inn aleine xD. Der spiste vi lunsj, og så dro vi på mester`n bowling og der squasha vi og så bowla vi..















Da vi var ferdige der, dro vi hjem til Sarah. Der poppa vi popcorn og spiste is ;D. Og så satt vi litt ute på veranda`n dems, og kosa oss med litt potetgull og ice tea.. :D utpå kvelden kom Sarah til meg for hu skal sove her, og vi dro til farris og bada, Sarah G, Sarah J, Mathilde og jeg.. Natta :P












BTW: Det var veldig fin utsikt i farris, så jeg tok et fint bilde.. Måtte bare legge det ut, syntes det var så fint.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar